piątek, 23 maja 2014

Prolog

                                                                 Prolog
Czy mieliście kiedyś taką osobę, której ufaliście bezgranicznie?Która była dla was całym światem?
Kochaliście ją tak bardzo, że nie myśleliście nawet o utracie jej?Ja miałem taką osobę.Szatynka o pięknych, czekoladowych oczach.O cudownych,malinowych ustach i uśmiechu, za który mógłbym oddać wszystko.
To właśnie ona była dla mnie wszystkim.To ona była całym moim światem i tak nagle po prostu wszystko znikło, wszystko przepadło.Zniknęła ona, zniknął cały mój świat.I nie pozostało mi już nic więcej oprócz zdjęcia.Zdjęcia mojej Violetty.




_________________________________________________________________________________
Na razie tyle, wiem, że mało, ale obiecuję, że rozdział będzie długi<3
Mam nadzieję, że wam się spodoba piszcie w komentarzach.
Pozdrawiam! <3
Tini Blanco<3

3 komentarze:

  1. Super prolog :) Ciekawie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S wyłącz weryfikację obrazkową i włącz aby anonimki mogły komentować :) Będziesz miała więcej komentarzy :)

      Usuń

Example 3