środa, 13 maja 2015

#1 Liebster Blog Award

Więc tak.Kiedy weszłam wczoraj na bloga w celu pisania dalszej części rozdziału, zobaczyłam komentarz:Zostałaś u mnie nominowana do LBA!Zamarłam po prostu...To pierwszy raz kiedy ktoś nominował mnie do LBA!!!^^Dziękuję Ci bardzo Snow White (proszę podaj mi swoje imię, bo bardzo dziwnie czuję się pisząc tą nazwę zamiast twojego imienia^^)Jestem ogromnie zaszczycona i wdzięczna, jednak uważam, iż na to nie zasługuję.No, ale może przejdę już do sedna rzeczy :)

PYTANIA:
1. Twój ulubiony rodzaj filmów?
 Komedie romantyczne oraz komedie, w których zawarta jest duża dawka humoru.
2. Kiedy się urodziłaś (chodzi mi o miesiąc i dzień, jeśli nie chcesz podawać roku)?
20 lipiec.
3. Do jakich fandomów należysz?
Directioners,5SOSFam,Janoskianators,Tinistas,Jorgistas,Lodostas.
4. Czy grasz na jakimś instrumencie?
Tak, gram na gitarze i pianinie.
5. Jakie znasz języki obce?
Język angielski, język niemiecki i uczę się języka hiszpańskiego.
6. Twój ulubiony napój?
Gorące kakao ;3
7.Jaka jest twoja ulubiona para z "Violetty", oprócz Leonetty?
Oprócz mojej ukochanej Leonetty to Fedemiła jest moją ulubioną parą, ponieważ ich związek pokazuje jak bardzo druga osoba może zmienić człowieka na lepsze.
8. Czy twoi znajomi lub rodzina, wiedzą o tym, że masz bloga?
Nie, nie wiedzą.
9. Czy masz jakieś zwierzęta?
Tak, mam kota,dwa psy i chomika ^^
10. Lepiej dogadujesz się z osobami od ciebie starszymi, czy młodszymi?
To zależy od ich charakteru, bo jeżeli ktoś ma wojowniczy charakter, jest wybuchowy,pewny siebie, to raczej ciężko mi się z nim dogadać, ponieważ jestem raczej nieśmiałą, skrytą w sobie dziewczyną.
 Ja nominuję:
 - http://leonettadestiny.blogspot.com/
 
- http://sabesquemeamasxoxo.blogspot.com/

- http://leonettax.blogspot.com/

- http://leonetta-love-forever.blogspot.com/




 PYTANIA:
1. Ulubiony film?
2. Ulubiona postać z serialu "Violetta"?
3. Co spowodowało, że zaczęłaś pisać bloga?
4. Leonetta czy Fedemiła i dlaczego?
5. Jaka jest twoja ulubiona piosenkarka?
6. Masz jakiś ulubiony zespół?
7.Czy masz rodzeństwo?
8.Wierzysz, że druga osoba może zmienić się pod wpływem innego człowieka?
9.Kiedy się urodziłaś? (Nie musisz podawać roku).
10.Jaka jest twoja ulubiona piosenka?




4 komentarze:

  1. Nie ma sprawy! Według mnie zasłużyłaś na nominacje i nie waż mi się mówić inaczej ;) Uwielbiam twojego bloga i kiedy miałam kogoś nominować do LBA, to od razu pomyślałam o tobie. Mam na imię Martyna :)
    PS. Już wprowadziłam poprawny adres bloga. Zamiast dwóch myślników wpisałam dwa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!!! Nareszcie moze wiecej osob zacznie czytac, i co za tym idzie, bedziesz dodawac czesciej rozdzialy ^^ w pelni zaslugujesz na miano najlepszego bloga na swiecie. A teraz pytanko: to kiedy ten rozdzialik...? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wam bardzo dziewczyny! ;3
      Jesteście najlepszymi fankami na caaaałym świecie! :*
      Ps.Rozdział postaram się dodać już jutro ^^
      Pozdrawiam! <3
      Tini Blanco<3

      Usuń
  3. Gratuluję! Możliwe, że więcej osób zacznie czytać rodziały, wiedziałaś o tym?!
    A tak a propo... KIEDY ROZDZIALIK?!

    Zapraszam do siebie ;*

    OdpowiedzUsuń

Example 3