środa, 24 grudnia 2014

Wesołych Świąt! + Rocznica bloga :D

                                                                               Kochani!
Minęło już 7 miesięcy od kąt powstał blog.Pomimo iż miał swoje upadki nadal jest tutaj.Dziękuję Wam za te siedem niezwykłych miesięcy.Mogłam się z Wami podzielić moją wyobraźnią i w ogóle mogłam Wam opowiedzieć coś o sobie.Chciałabym Wam też życzyć wesołych,spokojnych i radosnych świąt.Spełnienia swoich najskrytszych marzeń i dużoooooo,dużooooo zdrowia.I żebyście te święta spędzili wśród bliskich.Żałuje tylko, że nie ma śniegu u mnie....:(Bez śniegu nie ma prawdziwych świąt.Czuję taki niedosyt bez niego.Mam jednak nadzieję, że pojawi się w najbliższym czasie. :D
Wesołych Świąt!
Pozdrawiam! :D
Tini<3


2 komentarze:

  1. Gratulacje <3
    Piszesz cudownie masz niesamowity talent :*
    Kiedy druga cześć one shota ??? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, a co do drugiej części One Shota to jeszcze dokładnie nie wiem, bo na razie mam egzaminy próbne i strasznie dużo nauki, ale obiecuję, że postaram się dodać go jak najszybciej :)
      Pozdrawiam!
      Tini Blanco<3

      Usuń

Example 3